LEADERI/MANAGERI

FORMARE PENTRU LEADERI, MANAGERI DE ECHIPĂ ȘI MANAGEMENT COMPANII


Pentru cine

Formarea este destinată managerilor de proiecte, coordonatorilor de echipe și managerilor companiilor mici, medii sau mari care doresc să își înțeleagă mai bine colaboratorii, angajații și clienții. Formarea vine în întâmpinarea celor care își doresc dezvoltarea personală a celor alături de care lucrăm, pentru a crește motivația, implicatea și gradul lor de împlinire, pentru că, atunci când colaboratorii/ angajații sunt mulțumiți și motivați, compania funcționează mai bine. Preocuparea sinceră de a fi un bun leader este astfel o condiție pentru participarea la această formare.

Cum

Programul cuprinde o serie de întâlniri, pe parcursul cărora vom lucra asupra abilităților manageriale necesare oricărui bun coordonator de activități/proiecte, owner sau leader în companii.

De ce

Cei care îndrumă alți oameni ca situație de viață sau profesională au sarcini mai multe decât cei care sunt simpli angajați. Întotdeauna managerii și coordonatorii proiectelor știu că există – dincolo de diferența de statut – și o diferență de experiență de viață și dezvoltare spirituală care sunt necesare unui bun leader, indiferent de domeniul în care acesta activează. Uneori diferența ține de atitudine și experiență, alteori de abilități. Vom lucra atât asupra atitudinii, eticii și experienței, cât și asupra abilităților care se cer dezvoltate, pentru a face un upgrade real de personalitate și conținut.

În cadrul formării vom învăța elemente importante din:

  • Psihologie socială și motivațională;
  • Cunoașterea temperamentelor;
  • Managementul situațiilor conflictuale;
  • Managementul resurselor temporale;
  • Managementul stressului;
  • Dezvoltare personală și viață privată în companii și organizații,

care vor veni în întâmpinarea dezvoltării noastre personale și profesionale ca manageri sau leaderi.

Program

Întâlnirile au loc la sfârșit de săptămână, de trei ori pe an. Training-ul se desfășoară sâmbătă și duminică, cu programul: sâmbătă 10:00 și 17:00, iar duminică între 10:00 și 13:30.

Module: 9-10 noi. 2019, 8-9 febr. 2020, 20-21 iun. 2020, 7-8 noi. 2020.

Datele cursurilor sunt stabilite în avans, tematicile fiind reluate la fiecare doi ani.

Programul training-ului conține module care sunt reluate odată la doi ani, cu tematica:

1) Rolul si statutul managerului intr-o organizatie/companie. Limite.

2) Rolul si statutul colaboratorilor si angajatilor. Reguli.

3) Cunoasterea temperamentelor si a personalitatii subalternilor. Colaborare si leaderiship. Tipuri de nevoi.

4) Nevoile noastre si nevoile colaboratorilor /angajatilor. Statutul și autoeducarea leaderului.

5) Gestionarea stressului si concurenta.

6) Gestionarea resurselor temporale si factorii motivationali.

7) Gestionarea conflictelor si facilitatea dezvoltarii personale a colaboratorilor/angajatilor.

8) Profilul clientului si relatia personala. Cunoasterea clientului si motivatia.

9) Fidelitatea, limitele si regulile unui parteneriat profesionist.

Costuri

Taxa de participare este de 1000 lei individual (2000 lei pentru companii)/persoană/modul de weekend.

Fiecare grupă se completează în funcție de numărul de solicitări și de disponibilitatea trainerului.

Unde

Formarea are loc în zona Piata Victoriei.

Înscrieri

Înscrierea la programul de formare se face prin trimiterea unui email la adresa contact@sebastianstanculescu.ro.

Trainingul nu reprezintă o formare profesională.